

כתבה חדשה שלי ב Walla 🥳👇 לינק לכתבה: https://marketing.walla.co.il/item/3719535 אני מכיר ועוקב אחרי TERMINAL X כבר תקופה ארוכה ומאוד אוהב את מה שהחברים שם עושים. החברה הצליחה בשנים האחרונות להגיע למחזורי מכירות משמעותיים אבל סבלה מבעיית ריווחיות מובנית. השנה האחרונה מהווה שנת מפנה עבור החברה. חלק גדול מהמפנה היא האסטרטגיה של החברה שדוגלת בהרחבת הפעילות…
כן כן… אני יודע… זה חלק משעמם ואפור בעסק שלא רוצים להתעסק איתו כי אין כוח והרבה יותר כיף להתעסק עם מכירות, לקוחות, רווחים ושיווק. והמלאי? הוא יושב שם במחסן. פעם בשנה סופרים אותו, רואה החשבון ממלמל משהו שיש יותר מידי ובגדול ממשיכים הלאה. אבל מה לעשות שלמלאי יש השפעה אדירה על העסק. על היציבות….
מה הקשר בין קוקה קולה ואדידס? הימים הם ימי שנות ה80 וה70 העליזות, מייקל ג’קסון בשיאו, מכנסי פדלפון חזק באופנה, דור הבייבי בומר הוא הדור שכל המשווקים נלחמים על ליבו וכיסו בארה”ב מתחוללת מלחמה – מלחמת הקולה בין פפסי וקוקה קולה. פפסי, דרך קמפיינים מבריקים ופרסומות סופר קריאטיביות שמגחיכות את קוקה קולה מצליחה להיתפס כמותג…
פוסט מספר 4 ואחרון מתוך ביקור בהולנד. והפעם: כמה אפשר לחסוך ע”י שילוב טכנולוגיה בצורה נכונה בריטייל? הרעיון המסדר בהכנסת טכנולוגיה בריטייל הוא חסכון בעלויות כוח אדם. העלות הגדולה ביותר עבור החברות. העקרונות המשלימים הם לתת את אותה רמת שירות טובה לפחות כמו של בן אנוש ושהטכנולוגיה לא תחליף את בן האנוש אלא תסייע לו…
פוסט מספר 1 – ביקור בהולנד. בשבוע שעבר חזרתי מהולנד המום מרמה אחרת לגמרי של קמעונאות, משילוב מדהים של טכנולוגיה בתחומי הריטייל והשירותים ומהחווייתיות בחנויות. בסדרת פוסטים אנסה להעביר את התחושות עם דוגמאות מהשטח. נתחיל ב: hashtag#retailtech. zara: סלף צ’קאאוט. טכנולוגיה: hashtag#RFID. מעיני הלקוח: בעמדת הצ’קאאוט זורקים את הבגדים לתוך סוג של כיור, ושם נעשה…
מי שמע פה על קבוצת יועצי בוסטון? סביר שלא הרבה. אבל ביומיום אתם כנראה עובדים עם התוצרים שלה לא מעט. בקצרה – קבוצת יועצי בוסטון Boston Consulting Group או BCG היא חברת ייעוץ עולמית וותיקה (כמו מקינזי למשל) שמייעצת לאין ספור תאגידים. הנושא שאני רוצה לדבר עליו היום הוא מודל יחסית פשוט וקל להבנה שהמציא…
Need help? Our team is just a message away