Think Global Act Local
כל התורה בארבע מילים.

המימוש קשה הרבה יותר. אבל הנה דוגמה מצוינת:
אדידס, אחת מנותנות החסות, השיקה נעל במיוחד לכבוד מרתון תל אביב (28.2).

העבודה שחברה שמוכרת בשנה כ23 מיליארד דולר ועם שווי שוק של 47 מיליארד דולר משקיעה בשוק קטן יחסית ו”לא מעניין” אינה מובנת מאליה.

הפרויקט הספציפי אולי אפילו הפסדי עבור אדידס העולמית אבל ההשקעה בצרכן עבור חברות כאלה זאת ריצת מרתון (סטגדיש) ולא ספרינט וזה סטייטמנט חשוב שלה לקהל הישראלי – אתם חשובים לנו.

האיזון בין גלובל ללוקאל לא פשוט.
דגש גדול מידי בגלובל גורם לאיבוד קשר ואותנטיות עם הצרכן המקומי.
מאידך אם משקיעים מידי בלוקאל, אין מיקסום של היתרונות שהגלובליזציה מציעה.

כשעושים זאת נכון, ככה זה נראה 👇

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *