NIKA
השבוע לפני שנה העלינו לאוויר את קמפיין “ניקה” – קמפיין חזרה לבית הספר של Nike וTERMINAL X.
הקמפיין שאני אולי הכי גאה בו ושהייתי צריך לשכנע לא מעט ספקנים בערך שלו.

ניקה היא דמות מטאוורסית שיצר Gal Yosef, אמן תלת מימד, עבורנו והייתה חלק מרכזי מקמפיין פורץ דרך.

אז איך עושים קמפיין בנייקי?

מתחילים בחזון – “ליצור עולם טוב יותר דרך הספורט”. ואז שואלים מי הצרכן? בנות ובני נוער במקרה שלנו.
לתוך המסגרת הזו יוצרים תוכן כמה שיותר קריאטיבי.
אהה ומומלץ מאוד להתחבר עם תותחים כמו TERMINAL X. זה עוזר מאוד 😊 להצלחת קמפיין.

בקמפיין ניקה, השלב הראשון היה לחשוף ולהציג אותה לפרסונות, לדבר בשפתם, בעולם המושגים שלהם, בצורה אותנטית ובגובה העיניים.

בן זיני, כוכב הנוער נבחר לשחק ליד ניקה. ראו בסרטון.

התוצאות היו מדהימות, הבאזז התקשורתי היה פסיכי, האנג’ייגמנט היה מטורף, 3.2 מיליון צפיות בטיקטוק ונוכחות ערה מאוד בשיח ברשת. לא היה בן או בת נוער ששאלתי שלא ראה את הקמפיין.

לצערי הקמפיין של ניקה לא המשיך מעבר לשלב הראשון (מכל מיני מסיבות אובייקטיביות), אבל קחו כמה דוגמאות שבני נוער נתקלים בהם על בסיס יומי ואיך אפשר “ליצור עולם טוב יותר דרך ספורט” בעזרת ניקה:

1.    השמנת יתר של ילדים: בעיה עולמית מוכרת וידועה. הם מול המסכים כל היום. דרך מציאות רבודה (פוקימון גו סטייל) ניקה תיקח אותם לריצה, הליכה או רכיבה בפארק דרך משחקי חפש את המטמון. בצורה בטוחה. היא תהיה ממש נוכחת (ווירטואלית) לידם, תדרבן ותעודד אותם לשרוף קלוריות.

2.    חרמות: ניקה, דרך הספורט, תסביר את המושג של קבוצתיות, ניצחון כקבוצה, שיתוף פעולה של כולם עד להצלחה משותפת שהיא חברה טובה יותר.

3.    דימוי עצמי נמוך: להיות גרסה טובה יותר של עצמך. ברגע שאתה מתחרה מול עצמך אתה יכול רק לנצח. לא חסרים מחקרים שמראים שספורט עוזר לנפש. ניקה, תהיה נוכחת בכל שלבי האימון, מעידוד יומיומי לצאת להתאמן, דרבון תוך כדי וסיום בדגש על החיובית, ההצלחות וכו.

ניקה אולי לא מימשה את הפוטנציאל שלה (אולי בעתיד) אבל בהחלט קמפיין להתגאות בו. אין לי ספק שהיא תחזור יום אחד.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *